Måndag igen!

Det har ekat tomt här i några dagar nu men har alltså inte haft tid till detta! I lördags morse åkte jag och Robins jobb till Ronneby Brunn för att se Wallmans on tour och bo över där. Det var riktigt roligt, länge sen jag hade så kul! Mamma hade även hon julbord där tillsammans med ett jobb så vi dansade hela natten tillsammans + Annlie och Johanna! Tror ingen av oss hade tråkigt den kvällen och föreställningen var så grymt bra! De hade såna röster och man kunde sjunga (läs: skrika) med i alla låtar de sjöng. Riktigt lyckat julbord! 
 
Nästan direkt när vi kom hem igår så skulle jag på kalas dessutom så var inte hemma förrän kvällen och då var jag helt slut. 21.15 var väl klockan när jag gav upp och gick och la mig.
 
på något sätt ramlade julpyntet som satt i lampan ner så vi tog det med oss! Jag tog en julkula med snöre och Johanna tog snöre och satte i håret. Tycker vi blev riktigt fina! 
Idag var det jobb som stod på schemat! Slutade 15 och åkte direkt till Linda för att sedan vara med min favorit (Ellie) på gympa. Blir alltid lika imponerad över hur duktig hon är! Efter det åkte jag hem och plockade undan lite innan jag gjorde en kopp te och tog igen lite jobb som jag låg efter med. Det har varit så mycket så har inte hunnit med något känns det som. Jag har en ny roll på jobbet som är utöver mina 85% så hinner jag inte med det där så är det ingen fara för jag måste liksom inte. Självklart kanske jag kan bli klar med det om jag jobbar natt men inte dagpassen går inte längre, vi har för mycket att göra helt enkelt. Så jag har precis blivit klar med det jag kan just nu. 
 
Ska ta och tvätta av sminket, fundera på att duscha och sen slappa lite i soffan med Robin innan jag ska lägga mig. I mon är det utbildning och peeling som står på schemat! 

Kommentera här: