Knallröd

Idag var jag och Linda och gjorde kemisk peeling! Vi fick presentkort av mamma förra julen som vi använde nu. Dom har ändrat det lite sen jag var där sist  3år sen, men till det bättre måste jag säga. Det kostar mycket mer nu än innan och då var det liksom ändå dyrt innan. Men dom har lagt till ett moment i alla fall som inte var med innan. Jag länkar till hemsidan. Jag gör det hos Dr Tore/Växjö Medical Center och det har jag alltid gjort. De använder Neustrata och Exuviance och det är dom produkterna jag använt till mitt ansikte sen jag var där första gången, vet inte om jag någonsin kommer byta ut dom. Det tog ca 25min och sen var jag röd och fin i hela ansiktet! Ska bli kul att se hur det ser ut imon. 
 
Efter det var det lite utbildning på jobbet och det handlade om prissättning kort sagt. väldigt nyttig information så i mon ska jag försöka renskriva mina anteckningar tror jag. När vi var klara där så åkte jag hem och har ätit och bara slappat. Påbörjade en ny bok i förra veckan "Det är bara lite cancer" heter den. Det är en sann bok om Klas Ingesson som han hann skriva klart lite innan han dog. Var sugen på en sann bok och denna var inte så tjock. Jag läste ca 100 sidor nu ikväll så den är väldigt lättläst också. Handlar dock mest om fotboll just nu och det fattar jag inte så mycket om. Men ändå bra! Undrar vilken nästa blir? 
 
Nu ska jag placera mej i soffan hos Robin lite och sen blir det sängen! I natt sov jag helst stilla typ för mitt hår behövdes knappt borstas ut, de var redan rakt och bra. Måste varit supertrött. Alltid lika spännande att vakna så! 
 

Kommentera här: