Ingen tidig morgon

Vi la oss rätt tidigt igår, typ halv 12. Redan halv 1 vaknade jag av att jag kliade mej och lika dant ca 2 timmar senare igen. Har sovit så extremt dåligt så när klockan ringde så ställde jag om den till 10 och det kändes mycket bättre. Jag tror inte att jag är helt återställd från den allergiska reaktionen eller om detta är en bieffekt av kortisonet jag åt. Men det kliar och svider rätt mycket, att torka sej går knappt. 
 
Aja, inte det jag ska skriva om! Men jag hade ju hoppats på en tidig morgon med en mysig frukost med Robin men icke. Han åkte till sina föräldrar typ direkt medan jag sov vidare. Ska med åka dit sen tänkte jag. Ska packa ihop lite saker bara jag ska ha med mej ikväll för vi ska ha en liten AW med mina kollegor :) Men innan dess ska jag köra mamma till stan och vi ska kolla farsdag present till Robins pappa. Så det är mycket planer idag men det ska bli kul! Ser fram emot att äta med mina kollegor ikväll med och kanske ta en drink, mys.Tänkte ta bussen med mamma hem ikväll sen.
 
Nu äter jag frukost i alla fall och sen ska jag packa ihop allt mitt smink som ska med :) 
Den här "goda" middagen åt vi igår kväll. Det är pasta med smak av spenat och falafel till. Det var gott, men ser lite sådär ut.
 

Kommentera här: