Hej!

Jag sitter just nu och kollar på en inspelning och efter det tänkte jag hoppa in i duschen. Har haft ett telefonmöte för en stund sen och det gick bra, ska i princip bara lyssna så jag behövde verkligen inte vara nervös :) 

Planen idag är absolut ingen. Funderar på att köra en kväll i sängen med en (eller flera) bra film och lite chips. Lite smått sugen på godis också och det händer i princip aldrig så frågan är om man ska ta sej ner till affären eller inte. Pratade med Linda innan med och Ellie tjattrade på i bakgrunden så fick ett sånt riktigt sug i magen att jag saknar min lilla tjej. Har inte sett henne på länge, bara varit Alex sista gångerna. Så kanske att jag smiter ner en runda till mamma och pappa sen ikväll med när dom har kommit. 
 
Nej nu ska jag läsa igenom lite papper i reklamen (även om jag kan spola förbi den) och kanske göra mej en kopp te till. Älskar höstväder med en massa te :D 
Det är rätt mysigt faktiskt att vakna upp till denna utsikten. Eller okej, jag vaknar med både rullgardin och mörkläggningsgardiner fördragna - MEN när man öppnat upp så är det fin utsikt. 
 

Kommentera här: