Godmorgon!

Jag har faktiskt redan jobbat i 3 timmar så har varit vaken ett tag. Sov på jobbet inatt för jag jobbade igårkväll, ändå kom jag 2 min för sent??! Fick mascara i ögonen så dom började rinna och det drog ut på tiden haha. Stackars Ellen, men hon va snäll och sa att det inte gjorde något :)

Just nu är det rätt lugnt här, men det kommer nog! En kollega kommer om ca 2 timmar och ska hjälpa mej, mys :) Sen när jag har slutat ska vi till Huseby och gå på julmarknad. Detta var den enda dagen som alla kunde så få passa på, dom har sista dagen i morgon nämligen.

Har blivit så torr i hela ansiktet + min hårbotten så det är inte sant!! Så fort det blir lite kallt så torkar jag ut typ. Så jag har inte kunnat sminka mer än mina ögon nu när jag jobbat för det ser så fult ut när man är torr och har foundation och allt, känns lite naket bara. Värst är ändå håret för jag är så mörk i håret så det syns liksom när det flagnar (tror jag det heter). Jag tror jag måste byta tillbaka till mitt shampoo som ska vara bra och lite läkande för hårbotten. Tråkigt med kyla på det viset. annars tycker jag det är mysigt just nu, dricker te som aldrig förr! Dock tror jag att det är mitt Mambo Jambo te som ger mej lite sockersug för det hade jag inte innan. Men den är ju så god :)

Hörs sen!

Kommentera här: