Godmorgon tisdag

Idag ringde klockan vid 8 men som dom senaste dagarna har jag vaknat ca 20 min innan klockan ska ringa i panik om att jag har missat larmet. Har jag ingen tid att passa bryr jag mej inte men idag ska jag vara i stan vid 11 behövde liksom upp i vettig tid ändå. 
 
Just nu sitter jag och ska äta frukost. Min frukost består idag av nudlar med kyckling! Vi köpte med oss det hem i söndags efter vi kom hem från Ronneby. Jag beställde även en rätt som heter Bibimbap och den var riktigt god! Så den åt jag upp igår kväll. Onödigt att köpa så många rätter kanske men ville gärna prova den och ifall den inte var god så visste jag att nudlarna var goda i alla fall.
Gott! Jag har även fixat en kopp te som får kyla ner sig lite. Citron och ingefära från Friggs är det. Det är en ny favorit faktiskt. På morgonen brukar jag ta en kopp av den och senare brukar det bli Mambo Jambo. 
 
Jag har även startat dagen med några nya kosttillskott från Forever Living. Min gamla klasskompis på universitetet säljer dessa provdukter så jag köpte några för att testa. Köpte även ett 10 pack bars med chokladsmak + 2 läppsyl för det kan jag aldrig få för många av! Vad den lilla påsen är vet jag inte riktigt men fick med den ändå haha.
 
 
 

Kommentera här: