Tisdag var det ja!

Idag har jag varit i skolan, skulle hållt på till 15 men slutade vid 12 så jag åkte och handlade istället! Blev lite mat som vi behövde men glömde lite som stod på listan. Hade lömnat den hemma för jag skulle handlat i mon egentligen. Efter det åkte jag förbi pappa en liten runda och sen hem med sakerna så det kunde in i kylen. Jag fixade lite mat också - lax med wokade grönsaker blev det. Blev rätt gott :) 
 
Sen var det dags för ett pass bodypump (30 min bara) och jag är helt slut i kroppen nu. Hade lite svårt att gå hem och nu sitter jag med uppsatsen och kommer knappt upp från stolen för det är ingen kraft i benen längre. Precis som det ska vara efter ett sånt pass tycker jag! Som sagt sitter jag med uppsatsen nu. Har fått ihop alla sidor som vi måste ha som minimum och jag släpper det för ikväll. Ska försöka gå igenom det igen lite i mon för att kolla om något ska ändras och så. Har en annan uppgift till som ska fixas men den behöver jag inte skicka in så har lite mer tid på mej, den ska vara klar på måndag bara. 
 
I mon är det ändrade planer dessutom. Jag få hoppa in och jobba lite kring 11 tiden och sedan vid 14 är det möte så jag jobbar ca 4 timmar - om jag inte kommer tidigare. Sen ska jag jobba igen så det blir lite dubbelt. Men det gör inget, det är inte så många timmar :) 
 

Kommentera här: