Godmorgon

Hej torsdag.
Länge sen jag skrev nu men har som vanligt inte haft tid. Har varit något att göra varje dag, hela tiden. För tillfället sitter jag i utemöblerna och pluggar lite. Har några sidor jag behöver skriva till nästa fredag så ligger lite efter känns det som. Håller på att läsa några böcker som ska vara med i texten men få nog bli så att jag väljer ut delar fårn böcker som jag vill använda, det är extremt mycket litteratur som ska vara med + föreläsningar och websidor. Vi få se ifall jag få ihop något! Men det ska nog gå. 
 
Om ett tag ska jag åka in till skolan också, vi har uppgiften om orosanmälan idag som vi ska gå igenom. Efter det så hade jag träning inbokat men jag vet inte rikgit om jag ska gå på altl eller bara dansen. Känner att jag behöver sitta med lite skolarbete när jag kommer hem också. 
 

Kommentera här: