Full vecka

Denna veckan är planerad precis ALLA dagar. 
 
Måndag: Jobb
Tisdag: Skola + jobb
Onsdag: Jobb + vårruset
Torsdag: Teater (min syssling uppträder som Anita Ekberg på Växjö Teater, skaffa biljetter på ticketmaster!)
Fredag: SH´BAM och så frö med pappa (massa goda grönsaker till sommaren)
Lördag: Jobb + kalas + fest hos grannen
Söndag: Ska till Huskvarna med Linda och lillan för att se Babblarna bland annat.
 
Det kommer bli rätt jobbigt känns det som men det är också mycket roligt planerat! Ser verkligen fram emot söndagen, en heldag med favoriter! Förutom allt detta så kommer jag behöva sitta hemma en del med uppsatsen, det är mycket läsning inför detta. Så länge det är lugnt på jobbet så kan jag läsa lite och jag har alltid med någon uppgift till varje pass ifall det är lugnt. Igår var det dessutom fullbokat på jobbet och då är det mycket folk i rörelsen, sånt gillas! 
 
Detta är min vecka i alla fall. Matilda kom förresten inte till jobbet i söndags så vet inte hur vi ska få ihop uppgiften nu, känner mej lite stressad men jag hoppas det löser sej ändå, få väl sitta med det på rasterna i skolan och lite hemma.

Kommentera här: