Ett tag sen

Tror inte jag har skrivit på ett tag nu. Har inte haft tid eller ork till att skriva något faktiskt. Eftersom jag nu har gått upp till ca 75-80% på jobbet och påbörjat sista kursen i skolan så har jag inte mycket tid över till annat. Försöker få in lite träning men går inte riktigt som det brukar. Bloggen kommer säkert bli lite lidande av detta men det är bara 1 måndag till, knappt. Efter det hoppas jag det blir lite bättre med skrivningen. 
 
Idag är planen i alla fall att skriva lite på uppsatsen/essän som vi har till kursen, har inte fått ihop all litteratur ännu men tänker att jag utgår från det jag har i alla fall. Sen ska jag till mamma på lite lunch, hon har gjort thai soppa som jag ville prova! Vid halv 5 tiden är det dags för lite dans igen. Tränade igår och dom körde även idag så mamma och jag ska på det i alla fall. Hoppas på att hinna hem och skriva lite innan dess också, om det inte är helt stopp i huvudet då. 
 
Vädret var så fint när jag gick hem för ett par dagar sen! 
 

Kommentera här: