Äckligt

Alltså det var helt sjuk äckligt när jag inatt skulle ut och damma av dynorna på utemöblerna (jobbat)! Dom var alltså helt gröna av pollen, man såg extremt tydligt var ryggstödets kudde hade varit för där var dynan svart - som den skulle va. Datorerna och disken var också helt dammiga av pollen. Jag trodde pollensäsongen typ var över för i år men hade tydligen helt fel. Är det den akuta värmen som gjorde att det bara började flyga pollen från varende liten växt? Jag har inte haft kli i ögonen i alla fall vilket är bra så det är inget pollen jag är allergisk mot, börja tro att det är någon av mina maskaror som gör att ögonen bruka klia. Men alltså hur är det möjligt att det kan damma ner precis allting på en dag? Vi ska damma av, eller borsta av, kuddarna varje nattpass men det är helt otroligt det skräpar ner så mycke. Jobbar jag natt igen när det är så mycket pollen ska jag ta en bild och visa.

Onödigt inlägg kan man ju säga men är i chock..

Kommentera här: