Tomt

Det har varit tomt här i lite mer än 1 vecka nu tror jag och det är helt enkelt för att jag inte haft något intresse alls att skriva dessa dagar. Efter examen så har jag försökt vila en massa och göra roliga saker typ. Eller göra absolut ingenting med min familj.

När jag vaknade idag var allt bara fel, ingenting har känts kul eller motiverande alls. Problemet med det? Jag är på jobbet. Av någon aneldning känns det som jag skiter i vilket och jag gillar inte den känslan, försöker att inte se helt slut ut men vet inte riktigt om det går så bra. Idag var ingen dag jag ville jobba på kände jag när jag klev upp. Trots det har passet gått rätt fort, har 3 timmar kvar bara och sen blir det nog hem och sova eller se på film innan sängen.

Jag ska försöka ta igen missade dagar här på bloggen och skriva lite vad som hänt sen sist och berätta mer om examensdagen kanske men det blir inte idag. Jag påbörjar det nog i mon kanske och sen få vi se. Har en jobbvecka framför mej med 7 pass på rad och sen efter det kommer midsommar och jag längtar redan! En hel helg utan planer mer än god mat och familj! Börjar med lunch hos mamma och pappa (som vanligt, går inte att bryta denna tradition för mig) och sen verkar det bli firande med Robins familj hemma hos hans bror och fru. Ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt och inte ha någon tid att passa. I dagsläget längtar jag extremt till Kreta!

Kommentera här: