Sista passet

Idag var sista passet för denna veckan. Har jobbat 7 pass på rad och det har känts faktiskt. Är inte van vid det riktigt eftersom jag inte jobbar heltid, och har aldrig gjort det heller. Men det har också varit kul eftersom det har varit lite blandade pass, både morgon, kväll och nattpass! Så det är alltid kul med lite variation :) Nu är jag ledig till nästa tisdag och jag ska njuta! Enda planen som finns är midsommarafton då jag först ska fira med min familj och senare med Robins familj. förutom det så finns det inga planer. Hade varit mysigt med en filmkväll med Robin också med lite chips och annat gotte för det var längesen! 
 
Idag ska vi storhandla. Hade inte tänkt handla först men vi har ingenting i frysen typ så måste i alla fall. Så Robin får hänga på för en gångsskull, brukar alltid få handla själv. Förhoppningsvis går det fort. Springer nog in en snabbis på Grand också för vill kolla på ett par byxor och en kjol på BikBok. Det kommer eventuellt bli outfiten för midsommar i så fall! 
 
Detta tittade ner i mni brevlåda i förra veckan:
 

Kommentera här: