Önskelista

Har letat efter ett par byxor ett tag nu och kollade på nelly.com och där fanns såna, funderar på att beställa för orkar inte leta i affärerna längre. Men kom på hur jag skulle vilja bära dom byxorna i sommar så jag har letat efter lite bilder som passar! Antingen är det från nelly eller googlade (glasögonen)
 
 
Vi börjar med byxorna då. Det är många som har dom men tycker dom ser så sköna ut och dessutom lite snyggare.
 
Beige body skulle passa. Nu är jag ingen beige eller vit person men dom färgerna tror jag passar bäst!
 
En Michael Kors väska. Hittade en annan för ett tag sen som jag ville ha men gillar inte när skinnet är "runt" utan vill ha små "streck". Vet inte om någon fattar men ändå. Men denna var lite fin!
 
Antingen dessa klacker eller vanliga sneakers typ. Jag kör en ful stil ibland med min ljusblå sneakers till mina kostymbyxor efter jag har jobbat. Det roliga är att det typ är/var mode att ha det så. Kanske inte med blå skor dock..
Celinés solglasögon är de snyggaste som finns, så är det bara! Jag gillar dom i detta bruna mönster eller helt svarta.
 
 
Så här hade jag gärna gått runt och sett lite snygg och stilig ut haha. Jag ska ha såna byxor så är de bara! Äger liksom bara jeans eller leggings och det funkar inte till allt, vore skönt med ett par snygga byxor att ha ibland också.
 
Detta var nog kvällens sita inlägg tror jag. Har bestämt att det blir chips och dipp med Robin ikväll till en film innan jag ska sova i alla fall!

Kommentera här: