Rituals

Igår var tanken att jag skulle in till stan och kolla kläder med Linda + gäng till lilleman efter att de hade varit på BB och gjort alla tester som görs efter ca 72 timmar när barnet har föds. Om jag fattat allt rätt! Men det drog ut på tiden så jag åkte hem ganska snart efter att de hade kommit för jag skulle fixa mat innan jag och mamma skulle på bilbingo i Grimslöv. Men jag hänger på en annan gång! 
 
Men medan vi väntade på dom så gick vi i "vuxenaffärer" som jag kallade dom. Jag skulle ha shampoo för min hårbotten är så extremt torr och kliar mycket så skulle fixa det. Vi var inne på Lyko först men kom på att jag sagt att jag skulle prova schampoo från Rituals nästa gång. Så vi gick dit! Köpte både schampoo och balsam från den röda serien för dom luktade bäst tycker jag. Mamma hade även den sen innan och verkade nöjd. Även hon har torr hud så hon var säker källa. Förutom det kände jag för en ny lite lyxigare bodylotion eftersom min favorit från Victoras secret snart är slut och den doftar himelskt!! Men jag tog även bodylotion i samma röda serie. Handlade man för 400:- så fick man en gåva och jag var bara uppe i 370 så fick bli en gel till händerna med för 45:-! Nedan kommer bilder + priser.
 
Schampoo + balsam kostade 100:- stycket! 
Bodylotion kostade 170:-
Handgelen för 45:-
Gåvan man fick. Det är 3 olika body mists och dom luktade okej. 
Den vänstra var bäst tycker jag och den åker nog med till Kreta som parfym. Det är plastflaskor vilket är att föredra i väskor! 
 

Kommentera här: