Rese-kit

När jag och mamma var på Rituals i veckan (i väntan på Linda mfl.) så kollade hon efter resekit att ha med på olika korta resor. Tror hon köpte en Hamam och en Sakura tror jag de heter men det är med skrubb och sånt i dom. Sen insåg jag att vi hade kit på jobbet som vi säljer som jag inte tittat så mycket på. Men igår såg jag att det är samma serie som jag precis köpte! Skit bra tänkte jag, det ska jag kolla om mamma vill ha då. 
Fotade för att skicka till henne så hon kunde se själv så därför ligger det i påsen. Det är alltså shampoo och balsam i den röda serien, vet inte vad den heter alls. Och sen är det en body creme som möjligtvis kan tillhöra den serien med men luktar ändå inte 100% som dom. På flrpackningen står det helt andra dofter men tycker ändå dom är lika.  Om någon är intresserad så säljer vi sånna påsar för 40:- och man kan även köpa shampoo och balsam separat för 15:- styck! 
 
Jag har inte fått svar av mamma om hon vill ha ännu men jag köpte en påse till mej själv! Eftersom det är samma serie som jag just nu börjat använda kändes det perfekt att ha hemma. Vet dock inte om denna följer med till Kreta eller om min lilla från Maria Nila Repair följer med. Repair känns kanske bäst om man ska va i klor, havsvatten och sol. Men vi få se! Gott luktar det i alla fall ;)
 

Kommentera här: