På tal om mat

Här kommer ett tidsinställt på dagen också så inte allt kommer mitt i natten. 3 är ändå okej för nattetid! 
 
Men jag tyckte i alla fall att jag och Robin skulle ut och äta nästa vecka för att fira att vi har fått semester. Han gick veckan innan mej, alltså i fredags men jag jobbar till och med torsdag nästa vecka. Så då ville jag ut och äta nästa fredag. Jag tänker inte fira förrän jag gått på semester nämligen. Eftersom detta också är tidsinställt så vet jag inte om det kommer bli som jag skriver men vi hade tänkt äta på Grilleriet i Växjö. Har hört massa bra om stället och maten ser mega god ut och låter ritkigt på menyn också. Jag tyckte vi skulle välja ett ställe som ingen av oss hade varit på och när jag pratade med en kollega igår så kom vi in på den restaurangen och började prata. Hon tycker det är gott där men har hört av andra att det är sådär. 
 
Jag tror sånt beror på vad man har för förhoppningar sen innan och lite vem som jobbar också. Man kan ha otur att komma vid fel tidpunkt och sånt som kan ha betydelse för en del. Jag har bara hört bra saker så jag litar på detta! Tror inte det är öppet en söndag så kommer ringa dom på måndag och boka ett bord tänkte jag. Vet inte om det behövs men känner att det är lika bra så man vet att man har en plats. Återkommer med mina åsikter om stället! 
 
Här kommer en bild från google och jag måste säga att det ser gott ut! 
 

Kommentera här: