Jobbhelg

Denna helgen har bara bestått av jobb. I fredags "firade" vi av en kollega från köket som slutar hos oss (känner ni någon kock så hör av er till LaCastellina!) och sedan var det lite sommarmöte med repan. Vi fick sommarpresent som jag inte tänker lägga upp ännu för jag vet inte om alla kollegor ska ha fått dom ännu. Men kan ju säga att det kom lägligt ;) 
 
Idag har jag faktiskt bara legat i soffan och läst Harry Potter till dess jag skulle åka till jobbet. Tror det kan vara det som gjort mej så seg för är trött nu. Och jag slutar inte förrän om 2 timmar.. Men det är bara att hålla ut! i mon är det jobb igen men då slutar jag vid 15 så det är skönt :) Efter det blir det kanske lite träning och sedan en dusch! 
 
Jag och min svarta bibel! Den har ett skyddsomslag som man kan ta bort och då är den bara svart undertill. 
 

Kommentera här: