Att läsa mitt i natten

Linda ville ha lite inlägg som hon kan läsa när hon är uppe och natt-ammar så ska försöka få ihop ett par stycken som ska komma upp! Kan börja med att berätta om dagen kanske? Visserligen var Linda med men ändå.
 
Vid 15 tiden tog jag mej ner till mamma och pappa för Linda med familj var där. Trodde det skulle vara en busig Ellie som var där men visade sig att hon var dödstrött så lagom till jag kom skulle hon sova lite. Hon sov nästan 3 timmar till sist haha. Men vi gjorde mat och fick väcka henne när det var klart och då satt hon och åt i mitt knä så jag fick mysa i alla fall :) Medan hon sov myste jag med Alex. Som Linda skrev på sin blogg så verkar det vara namnet de landat i nu och det tycker jag låter fint! 
 
Så vi gosade länge han och jag och sen skulle han ligga i sängen som Ellie hade sovit  i och han var pigg! Så jädra kul att titta på honom när han gör alla miner och ögonen skelar och går i kors så jag dör av skratt när jag tittar på honom. Vet inte om han fattade vad jag gjorde men när jag tittade tillbaka på honom sen så låg han där och hade världens leende! Han är så fin<3. 
 
Efter maten sen åkte vi alla hem för mamma behövde jobba klart och sedan packa för hon åker på liten semester i morgon! 
 
Kan inte lägga upp bilder på barnen så blir på Göran när han leker kurragömma i gardinerna i källaren! 
 

Kommentera här: