Godmorgon

Idag börjar skolan för året och jag är inte så sugen på att gå dit. Det är det sista vi ska göra innan vi få börja med C-uppsatsen. Ska träffa Matilda lite tidigare också för att gå igenom det som ska innan skolan börjar. Efter det ska jag hem och äta middag innan det är dags för SH´BAM! Har inte dansat på hur länge som helst nu så det ska bli riktigt roligt. Ska se ifall Annelie slutar jobbet tidigare idag med och vill följa med mej. 
 
Har faktiskt varit på 2 cykel pass denna veckan så det är en bra början. Eftersom skolan håller på så länge så har jag inte bokat in cykel och CX idag, kanske nästa vecka om jag hinner. Nu ska jag äta frukost och sen sticka! 
 
Beställde nytt läppstift och highlighter! Färgen passar inte ritkigt min bleka hy tyvärr. 
PS. Min kusin hade köpt rätt till mej! Det var Marc Jcobs Re(marc)able foundation!! :D
 

Kommentera här: