Fredag

Tror att de flesta är lediga idag, men inte jag! Eller på sätt och vis är jag det. Har jobbat inatt och på grund av sjukdom på jobbet så har jag jobbat över så slutade precis och ska hem och sova nu. Semestern är över och det är back to work som gäller. Skolan börjar nästa vecka! Så passet inatt blev på 11 timmar istället för 8 som det brukar vara men det funkar ju någon gång ibland. Jag har roat mej med bloggar och lite filmer när jag haft tid till annat.
 
När jag vaknar sen ska jag till pappa för han bjuder på middag idag, mums! Linda och lillan är där också då så kommer bli fullt ös med den lilla busen! Ska bli kul, man hinner sakna henne även om vi ses rätt ofta. På lördag ska jag även en tur till mormor och hälsa på lite. Vi ses inte så ofta och nu har vi inte setts sen julafton så kan behövas. Få se ifall fler kommer dit. Hoppas på att min ena kusin kommer för hon (hoppas jag verkligen) har gjort att mitt år börjar med lycka! Hon gjorde mej en tjänst när hon var iväg och kommer hon på lördag kommer jag få se! Längtar!!!
 
Köpte sånna här band och haft med på jobbet. Jag intalar mej själv att ta med detta och använda när jag har paus eller bara stå upp. Går sådär...
 

Kommentera här: