Året var 2016

Tänkte lägga upp någon händelse från varje månad från 2016 som var lite speciellt kanske eller något som hänt bara. Jag går igenom bloggen för att se lite vad jag hade för mej! 
Januari 
Vi hade personalfest med jobbet och jag testade Inlåst för första gången, riktigt roligt var det! 
Jag åkte till London med Robin, mamma och mammas kompis för att fira nyår där. Jag kommer aldrig att åka dit över vintern igen känns det inte som för det var rätt kallt och jobbigt väder. 
Jag fick tag i den sista Harry Potter boken som jag letade efter huuuur länge som helst.
 
Februari
Lillans dop var 21 och det var super mysigt! Eftersom jag inte lägger upp bilder på lillan utan syrrans godkännande så har jag bara en bild att lägga upp.
 
Mars
En av de bästa sakerna som hände på jobbet var att vi ändrade schemat och helgerna skulle ha samma tider som vardgarna. Förr jobbade natten 9 timmar på fredagen och 11 timmar på lördagen. Jobbade man dagen så var det 12 timmar man jobbade på lördagen. Jag är så glad över den ändringen fortfarande! 
 
Förutom det så fyllde jag 22 år. Mars var ingen händelserik månad på något roligt sätt. Det var mycket med skolan.
 
April
I slutet av april fick vi nycklarna till lägenheten och började lfytta in lite saker. Tror inte att vi flyttade in förrän maj helt. Dröjde ett par dagar innan vi sov där. 
Maj
Jag skrev ett inlägg om att visa brösten och Nyheter24 publicerade det (eller vad man säger) och just den dagen hade jag rätt många läsare men som jag också visste försvann de flesta sen för jag är inte så intressant.  Vad folk skrev om mitt inlägg vet jag inte riktigt. Jag läste kanske 5 kommentarer men sen hoppade jag det så vet inte alls responsen på det.
 
Juni
Linda hade skrivit ett inlägg som gjorde mej lika glad att se nu som det gjorde då! 
Jag är nog inte hennes favoritperson längre utan det är nog hennes bror som är det, men hon är fortfarande min! 
Vi hade en rolig sommarfest med jobbet där vi spelade fotbollsgolf och sen drog vidare och hade super trevligt. Alla fick tröjor också så vi kunde ha koll på varanandra typ haha
Vi hade även något som dom kallade för sommarfika på jobbet. Redan nu fick vi veta att vi skulle byta kedja men det var hemligt till oktober! 
 
Juli
Jag, Robin, Simon och Annelie åkte till Göteborg över en helg och vi åt på Bryggeriet (som jag blev besviken på), gick på Universeum och Nordstan. Var inne på Sephora för att kolla min foundation men den fanns icke i min färg! Vi gick runt en hel del och kollade och åt gott. Trevligt! 
Helgen efter var det bröllop för Robins bror. Lyckad kväll tyckte jag med god mat och trevlig sällskap! 
Jag åkte till Göteborg med Linda och mamma. Och lillan såklart. Kollade efter min foundation men den fanns inte då heller. Med mej hem fick jag istället en ny Michael Kors väska! Min lilla svarta.
 
Augusti
Vi spenderade en vecka i Blekinge. Vi besökte en fyr, Bellas Place, handlade lite i Bromölla och åt fick i Hällevik! 
 
September
Robin och jag firade 4 år tillsammans! 
Jag var på spa med 5 kollegor en natt och det var så skönt och roligt att få ta det lugnt med dom man jobbar med ibland. Maten var super god och jag kommer absolut åka dit igen! Bilderna på mat kommer i omvänd ordning. 
I slutet av månaden hade vi tenta i drogkunskap och jag fick VG på den! 
 
Oktober
Det avsolut vitigaste som hände denna månaden var lillans första födelsedag! Vi firade på samma dag hon fyllde år så jag hämtade en tårta som Linda fixat till henne och sen åt vi pizza också hos Linda. Lördagen efter firade några från släkten henne. Det var en topppenhelg! 
Inga bilder
 
November
Första november blev vi Nordic Choice och vi fick nya skyltar och nya tröjor.
 
Andra roliga saker är att Robin blev farbror och att min kollega födde! 
 
December
Tjejerna i familjen åkte till Köpenhamn för att gå på julmarknad och kolla runt på stan lite. En mycket lyckad dag! 
 
 

Kommentera här: