Tuff måndag

Jobbade natten mellan söndag och måndag och sedan vid 10 skulle vi vara på intervju till uppsatsen, nu är ALLA klara. Efter det blev det hem och sova en timme typ för att sedan vara i skolan vid 13 och vid 16 var jag hemma igen och sov till 21.30. Jobbade sedan natten till idag också och jag var trött typ hela passet kan jag säga. Ska även jobba extra ikväll vilket ska bli kul, alltid roligt att jobba med någon :) 
 
Åter till gårdagen. Matilda skrev till mej kring midnatt tror jag det var att hon hade transkriberat klart den senaste intervjun och jag blev så glad för nu är även det klart så nu är det bara att skriva hela tiden som gäller! Jag är rätt ledigt från jobb framöver så jag kommer ha mycket tid att skriva! Nej nu ska jag hem och sova, godnatt! 
 
En bild från när vi var ute i fredags! 
 

Kommentera här: