Skön dag

Igår var jag ledig så jag vaknade vid 10 och tog det lugnt. Hade inget pålägg så åt två ölkorvar som jag köpte i Ullared haha. Det blev min frukost. Sen åkte jag till Vislanda och hämtade Robin (han var på fest i lördags och taskig flickvän som jag är så ville jag inte hämta honom haha) och sen åkte vi till stan. Behövde handla lite mat och pålägg såklart. Blev lite mer saker... Vi köpte bland annat en ny matta till vardagsrummet! 
 
Vi ska ha lite kurs på jobbet på fredag och eftersom jag fyller år då så hade jag ju tänkt baka lite gott till dess så det handlade vi till också. Ska göra cornflakeskakor, kanelbullar och chokladdrömmar. Drömmar har jag aldrig gjort förr så vi få se hur dom smakar :P Tänkte baka på torsdag för att ha det så nytt som möjligt men kan bli omplanerat för en kollega är allvarligt sjuk och schemat har kört ihop sej lite så kanske få baka redan i mon eller på tisdag ifall jag behöver jobba. 
 
I alla fall, när vi kom hem så gjorde vi tacopaj till middag! 
 

Kommentera här: