Mask

Kanske lite konstigt namn på rubriken men jag sitter faktiskt med ansiktsmask på mej. Har först haft min youthmud och nu är det Thirstymud!
Kände att jag behövde lite sånt idag :) Jag ska snart ta och börja sminka mej också, ska även sätta igång lite mat. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men lutar åt fisk. Köpte någon panerad flundra när jag och mamma handlade i veckan och ingen av oss ha testat den ännu. Däremot vet jag inte ens om det är gott så jag gör nog bara en. Har suttit lite med uppsatsen nu också och vi har kommit en bra bit nu känns det som, men det är bara intervjuerna som saknas, vi kan inte göra så mycket mer innan dess känns det som...
 
Jag beställde ju dessa masker när mamma var på Rhodos och jag tror jag kommer köpa dom igen när dom är slut! Jag ville haft den gröna burken har jag för mej men den var slut då så kanske kommer köpa den också eller istället för någon av dessa sen! Den blåa kommer hålla lääääänge till för jag tar så tunt lager av den så den ser knappr använd ut. Den kan jag tipsa om ifall man vill återfukta ansiktet och lukta godis efteråt ;)

Kommentera här: