Kul!

I söndags kom mammas kompis till henne och jag och Robin tog oss ner till dom för att kolla på resa. Nu har vi fått klartecken från jobbet att vi kan åka så nu ska vi bara betala in allt och sen börjar nedräkningen till Kreta! ;D Har aldrig varit där (har valt Turkiet i första hand innan) så det ska bli riktigt roligt faktiskt. Robins pappa har varit på Kreta typ hundra gånger och han gillade stället så jag hoppas att vi ska gilla det också :)
 
Det är TTTT+ så nästan 5-stjärnigt och vi har All inclusive så nu behöver jag inte ens lämna solstolen typ för att äta eller dricka och betala utan kan bara ligga kvar och njuta ;) Robin har inte varit på solsemester innan så det ska bli spännande och se ifall han gillar det, då blir det fler resor framöver och förhoppningsvis bara han och jag också :) Dock måste jag skaffa mej nytt pass för det går ut i september och det är inte värt att chansa med att bara ha typ 2-3 veckor giltighet på det. Ska bli så kul :D Hade önskat att syrran kunde hänga på men förhoppningsvis kanske vi kan resa när barnen är större sen, hade varit mysigt :) 
 

Kommentera här: