Another perfect 10

Försöker plugga lite samtidigt som jag har musik på. Robin tog med några öronproppar som jag skulle använda men det går inte så bra med dom för jag hör ändå allting + att om jag rör dom så låter det i hela huvudet haha. Vi har precis ätit. Blev hemmagjorda hamburgare och hemmagjorda lökringar, vi är rätt mätta nu... Vi ska plocka undan allting sen (eller tar ja det i mon) för det blev en del disk kan man säga...
 
Vi hade ju handledning innan med. Det gick bra och man känner sej alltid på gång efter när man får lite respons och sånt. Så det är bra! Sen år jag lunch hos pappa med Linda och lillan med, mys! Nu ska jag fortsätta lite med skolarbetet! 
 
Ge mej sommar..
 
1 Anonym:

skriven

Öronproppar är helt underbart att ha när man pluggar. Så skönt att kunna plugga in propparna när man själv vill och stänga ute alla störande ljud. Jag använder själv jämt öronproppar när jag pluggar. Koncentrera mig så mycket bättre när det är helt tyst. Med öronproppar djupt insatta i öronen kan man verkligen få studiero överallt. Fler borde verkligen testa öronproppar hur skönt som helst. Helt perfekt på tentor. Man hör inte de andra och slipper därmed bli stressad av dem. Dock så gäller det att plugga in öronpropparna ordentligt djupt i öronen. Då blir det verkligen tyst och man slipper höra sina egna andetag.

Kommentera här: