Stockholm nästa!

Idag åker jag och en kollega till Stockholm för att vara med på en utbildning i morgon, skoj! Flyget går inte förrän 18-tiden ikväll så det är skönt. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen försöka komma på vad jag behöver packa med mig. Har nog koll på mina kläder men det är lite annat också som ska med. Det kommer bli roligt i alla fall att åka dit. 
 
När jag packat och gjort klart alltig ska jag ta mig ner till pappa lite tänkte jag. Vi var inne och handlade julklappar och lite annat igår men hann aldrig ner till pappa med sakerna för jag stack direkt till syrrans hus när vi kom till Vislanda igen. 
 
Har även lyckats bli förkyld. Fast jag tror att det är bihålorna för det är "varmt" i kinderna och pulserar lite där också + att halsen bråkar som vanligt. Haft mycket problem senaste månaderna med det tycker jag. Vet inte vad det beror på men det är jobbigt. Jag ska packa med Ipren och nässpray så jag har lite att kurera med. Förhoppningsvis har dom te under morgondagen med så man kan dricka lite :) 
 
Blir en bild på gårdagens frukost! Fralla med julskinka och senap :) + lite varm oboy till ;)
 

Kommentera här: