Hos kollegorna!

Idag jobbar jag extra hos våra kollegor på Cardinal! Här haft praktik här för snart 5 år sen, det är likt utseendemässigt men annars minns jag ingenting haha. Men kul att testa på ändå ju:) Som jag misstänkte är det jättelugnt här men tiden har ändå gott rätt fort. Haft lite problem med systemet i ett par dagar såg det ut som men jag tror faktiskt att jag löste det! Har ju suttit och hjälpt till att fixa grunden eller vad man ska säga när vi bytte system så vi är några på mitt hotell som kan lite mer och så verkar det inte varit här och så känns det bra ifall man kan hjälpa till :) 

Älskar att det finns musik här också! Vi har inte fått det ännu så sitter här och myser haha. Kanske man tröttnar till sist om man jobbat med samma musik hela tiden- det säger de flesta. Men jag är inte van vid det så jag tycker om det! 

Jag slutar vid 15 och då blir det hem och byta om lite och sen ner till pappa för lite uppesittarkväll och julgrans pyntning med Linda ocksp  :)
God jul!

Hade fint sällskap under paketinslagningen igår ❤

Kommentera här: