Godmorgon ledighet!

Idag när jag vaknade vi 8 så hade jag världens huvudvärk och det smärtade liksom i ögonen också, vet inte vad det beror på. Mamma sa att jag kanske har jobbat i sömnen och det kanske är sant. Min teori är också att jag har flängt så mycket senaste veckorna att nu bara för jag ska vara hemma och ta det lugnt så kommer huvudvärken. Jag snoozade i ca 1.5 timme innan det försvann och jag klev upp. 
 
Just nu sitter jag i soffan och kolla lite rea på nätet och har på femman (Tingeling och piraten haha). Har druckit en smoothie som frukost och lite te till det. Det är ju snart lunch egentligen så jag vill inte flytta på mattiderna för mycket, 
 
Funderar på att åka in till stan i mon och kolla in affärerna och handa lite god mat. Är fruktansvärt sugen på att prova Garlic Halloumi burger och Spicy Avocado  - båda på MAX. Ska se om jag kan få med mej syrran in annars åker jag själv. Dom har en del att göra med både hus och lägenhet nu innan flytten är helt klar, de måste lämna vid årsskiftet då det är snart. Men jag tycker att man måste ha lite paus med och varför inte kolla lite shopping då? ;)
 
Min och Robins goda och mysiga julfrukost! 
 

Kommentera här: