Hemma

Blev bara ett inlägg från Kreta men tänkte försöka berätta om varje dag i olika inlägg och även lägga upp bilder jag tog där för respektive dag. Det gick inte att ladda upp bilder där av någon anledning så då kändes det inte heller så kul att skriva. 
 
vi landade i Sverige i söndags vid ca 16.00 och Linda var där och plockade upp oss. Hon körde oss till pappa som bjöd på god mat - pulled pork och sedan kom även Jocke med barnen. Jag var hos pappa till 21-tiden ungefär för då plockade Robin upp mej. Han åkte direkt till Vislanda när vi kom till Alvesta igen. Och jag vägrade gå med 2 resväskor till till lägenheten! Men det va skoj att vara hemma igen! 
 
Denna veckan består av jobb 3 dagar, kalas 1 dag + att Robins mamma fyller år och jag och Robin firar 5år tillsammans på lördag. Händer massor på lördag. Det är jobb + 2 kalas (min kusin + Robins mamma) + 5års firande. Vet dock inte om vi kommer fira det direkt, kan lyxa till det på söndag med god mat eller något, vi få se.
 
Igår satt jag ute och läste lite!  
 
1 Lillemmish - mode - inspo:

skriven

mysigt :)

ha en fortsätt bra dag
kramizz

Kommentera här: