Godmorgon!

Jag ska snart bege mig hemmåt från jobbet, sista natten avklarad! Planen idag är en hel del faktiskt. Jag kommer sova till 12.30 så många timmar har redan gått då men vid 14 ska jag vara i stan igen för jag har en vaxning inbokad, lite nervös faktiskt. Av någon anledning känner jag alltid att jag vill raka mig innan jag kommer så det inte ser så illa ut men får tänka om igen då eftersom det är på grund av att det ser illa ut som jag ska gå dit. Har i något år nu vaxat mig innan jag åker på solsemester så jag inte behöver oroa mig i bikini! Efter vaxningen ska jag även gå till Forex och växla lite till resan. Allt är ju betalt och mat och sånt ingår så behöver inte ha så mycket med mig och shoppa vet jag inte om jag kommer göra direkt heller. 
 
Ikväll blir det tacos hos mamma och Linda med familj kommer också, mys! Jag ska se om jag behöver handla något till maten så måste ringa mamma efter Forex för att se hur läget ser ut. Ska försöka komma ihåg att plocka med resväskorna också när vi är där. Håller även på att försöka sälja mina skolböcker och har fått en intresserad så förhoppningsvis skickas det iväg idag också. Just det, jag har ett paket att hämta ut till Robin också! Visade sig att allt vi beställde i söndags kom innan vi åker, jippie! Zalando-beställningen kunde dröja ända till måndag nästa vecka men det kom redan igår :) Hoppas att allt passar bara så vi slipper skicka tillbaka något. 
 
Längtar efter mina två små änglar <3
 

Kommentera här: