2 pass gjorda

Nu har jag jobbat mina 2 av 3 pass denna veckan! Sista är på lördag morgon, hoppas det är en del att göra då :) Det tråkiga är att Robin fick sms av sin mamma innan som bjöd med alla på Kinamat vid 2 tiden eller vad det var och jag inte kan följa med :( Slutar ju inte förrän vid 3 så tyvärr kan jag inte hänga med. Jag tror ändå jag är den som gillar Kinamat mest i den familjen, typiskt. Men men, få komma till dom på kvällen istället :) Jag slutar ju 15 och vid 16 är det kalas så jag hinner hem och byta om typ innan jag måste åka igen. 
 
just nu händer det en hel del på denna arbetsplatsen. Folk som slutar, folk som anställs och renoveringar som påbörjas. Känns som det är något nytt som händer varje dag. Hände en hel del medan jag var på Kreta! Inte bara på jobbet utan vi upptäckte också att det har byggts en lekpark vid parkeringen där vi bor! Där fanns en stor sten som barnen lekte på men något annat fanns inte, förrän nu! Jag har inte kollat så noga men gungor har jag sett, vet inte om där finns något annat. En blomma hann dö lite smått också men den fick lite vatten så nu är den glad igen! Älskar den blomman, den höll på att dö förra sommaren innan vi åkte till Blekinge så jag köpte en ny men den fick vi slänga för den hann dö istället medan denna lever vidare och blir större. Mysko. Fick den i inflyttningspresent av familjen i maj förra året. Det enda som har överlevt hos oss typ. 
 
Aja, nu blev det massa onödigt skrivet men ibland bara blir det så! 
 

Kommentera här: