Tröttis

Nu börjar jag känna mej rätt så trött faktiskt. Slutar om en liten stund och det behövs verkligen. Aldrig verkar jag sova tillräckligt känns det som. Natten har varit lugn i alla fall. Städat lite mer grundligt också för det ville husfrun att jag skulle göra och det var väl tur det för annars hade jag nog somnat.

När jag kommer hem ska jag sova direkt för klockan ringer 13! Har inte så mycket tid på mej efter det för jag ska sminka mej och äta något och sen sticker jag ner till mamma och pappa för jag och mamma ska på teater! 'Den börjar redan vid 15 så det är rätt tidigt, vilket är rätt skönt för då har man tid på kvällen också!

Nej nu håller jag på att somna så ska göra något, kommer inlägg om en stund! Tidsinställt planering för veckan som kommer upp medan jag sover!

Kommentera här: