Stockholm

Idag är ingen kul dag. Jag kände redan när jag vaknade att det inte finns någon glädje idag. Att något sånt här skulle hända trodde jag ju inte. Tänkte kanske mer att jag vaknade på fel sida liksom. Igår fick vi godkänt på c-uppsatsen så jag väntar på slutbetyg. Jag var glad för det igår för stunden men idag finns ingen glädje. När jag kom till jobbet hade dådet i Stockholm precis hänt och jag fattade ingenting när jag startade TV:n. Hade liksom tänkt kolla på Äntligen Hemma eller vad det var som gick på 4:an men där stod det en massa om ett terrordåd i Stockholm. Man är chockad. Jag har min familj och släkt nära mej här i Småland men man blir så otroligt ledsen av att läsa och se detta. Såg en video från det och satan i gatan vad han körde fort!
 
Jag hade tidsinställt HappyChallenge inlägget till idag och det kom kanske upp på en konstig tidpunkt men när jag fixade detta så var jag inte beredd på att något sånt här skulle hända.
 
Jag säger som alla andra: Mina tankar är hos de drabbade och deras anhörig och jag ber för er. <3

Kommentera här: