Shopping

Efter mötet på jobbet i torsdags så sprang jag in på Skopunkten för att leta efter några bra vardagsskor som inte innebär gympaskor eller mina blå sneakers med hög kant. Inget av dessa sko funkar till klänning liksom. Så jag svängde in där en snabbis och sen sprang jag också över till Cubus och köpte en hudfärgad BH till jobbet. 
 
Det blev två par skor faktiskt. Hittade ett par klackar också för 199:- som jag tyckte kunde funka bra som vardagsklackar. Dom är inte superhöga eller supersnygga utan passar liksom när man ska till stan eller något. De flesta jag har är antingen väldigt höga eller mer fina typ. Om det inte är mina jobbaskor då. Skorna fick jag för 299:- totalt. BH:n kostade 169:- tror jag det var. Standard på Cubus.
 
Skorna överst på bilden är dom jag tänkte ha till vardags. Dom är inte speciellt fina så men jag tror det blir bra när man har strumpbyxor eller bara klänning. 
 
Den ser lite vit ut på bilden men den är faktiskt hudfärgad. Den passar mig väldigt bra för jag är ju extremt blek, perfekt! 
 
 

Kommentera här: