Pass

Dagen började inte så bra kan man säga. Började med att jag försov mej - 2.5 timme... Skulle upp vid 7 för att hinna äta och sminka mej innan jag behövde köra till skolan vid halv 9. Vaknade vid 9.38 och hade panik istället. Jag slängde på mej kläder och borstade håret och kom en timme sent till skolan. Det gick bra ändå och jag slapp göra kompletteringsuppgiften så det var snällt.

Sen blev det lunch med mamma efter det. Provade sushi igen och det är verkligen inget för mig, det är bara så! Jag hade sedan en tid hos polisen för att förnya mitt pass vid 14.20. Måste säga att det jag såg när han visade bilden lite snabbt är att jag såg rätt bra ut! Jag såg inte ens lite kriminell ut - som jag brukar göra på sånna bilder annars. Vet inte nör jag ska hämta ut den men blir väl i nästa vecka skulle jag tro.

Sen började jag jobba och sitter på jobbet just nu. HAr fått rätt ont i huvudet nu med så längtar lite till jag få lägga mej. Tror det bero på att dagen började så fel som jag har ont i huvudet. Men det är bara en timme kvar typ och jag ha tagit två Ipren så det kanske bättra sig :)

Kommentera här: