Min vecka

Som jag skrev innan så kommer här veckans planering!
 
Måndag: Ledig! 
 
Tisdag: Skola 9-13, förnya pass och jobb 15-23.
 
Onsdag: Cykel 30 min, Jobb 15-23.
 
Torsdag: Cykling, CX och SH'BAM.
 
Fredag: Ledig! 
 
Lördag: Fest hos en kollega som fyller 25! 
 
Söndag: Ledig! Dock ska jag sova på jobbet för på måndag börjar jag redan vid 5.45... Segt men jag hoppas det kommer gå bra. Ska bli rätt kul att sova på jobbet också! 
 
Det är en ganska lugn vecka faktiskt, tisdagen kommer bli rätt jobbig bara. Däremot är det skönt att klara av mycket på en dag istället för att ha något litet varje dag. Ingenting finns ju där jag bor utan allt jag gör är ju i Växjö så måste alltid köra minst 2 mil enkel resa. Känns så där roligt att behöva sitta i bilen i 40 min för en sak som ibland tar 30 min. På tisdag är det förresten sista dagen med nuvarande kurs vilket betyder att sista kursen börjar nästa tisdag!!! :D 

Kommentera här: