Mask

Nej jag har inte fått mask utan jag har provat en ansiktsmask! Köpte från Lo´real (stavning??) för någon dag sen. Dom gör ju reklam sin lermask i 3 olika färger och funktioner så jag har letat efter dom i affären. Om man bor i Växjö så köp den inte på H&M, köp den på ICA Maxi - skiljer typ 30:- i priset. H&M tog 129:- för den och den dagen jag var inne så såg jag sen att Maxi tog 99:- för den, vet inte om det var ett erbjudande eller inte men jag skulle kolla där först! 
 
Men i alla fall. Jag provade den som var för oren hy eller vad det var. Eftersom jag har problemhy (tror jag räknas till det ännu) så kände jag att den passade mej bäst. Alltså jag var så mjuk i hela ansiktet efter! Mitt största problemområde är ju näsan och sedan runt munnen och efterso man inte ska dra bort masken sen så brukar jag ha masken rätt nära munnen för det gör ju inte ont att ta bort då. 
 
Jag skulle rekommendera den faktiskt :)
 

Kommentera här: