#HappiChallenge - en bra dag

Idag när jag vaknade så vaknade jag pigg och med känslan av att det kommer bli en kanonbra dag! Har man kvar den känslan så tror jag faktistk att det blir det också. En positiv inställning ändrar hela ens känsla och humör. Dagens enda plan är att åka till jobbet för lite möte och även fika för en kollega som slutar hos oss efter helgen. Mötet är inte obligatoriskt men jag hoppas ändå att de flesta kommer eftersom det är avslutningsfika för kollegan också, kanske inte hinner träffas mer innan hon försvinner. Jag tror det kommer bli riktigt mysigt faktiskt!
 
Efter det ska jag åka hem och fundera på vad vi ska äta till middag. Eftersom känslan att dagen kommer bli toppen verka hålla i sig så funderar jag på något riktigt lyxigt! Skulle egentligen tränat idag men har åkt på en förkylning (vaknade med ont i halsen i tisdags) som inte vill gå över så därför har jag avbokat mina pass. Istället blir det en promenad i eftermiddag :)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan dricka en kopp te och se på TV! 
Robin godkände placeringen av soffan och den var även okej att sitta i. Lite hård för tillfället.
 

Kommentera här: