#HappiChallenge - dop

Något jag tycker är mysigt är att gå till kyrkan. Nu brukar jag inte göra det direkt men det blir lite mer nu i och med att vi blir äldre så det blir både dop och bröllop lite då och då känns det som. Jag tycker verkligen det är mysigt! Idag är det dop för min kusin lilla son. Ska bli så roligt att träffa alla i släkten igen, vi blir ju några stycken. Men det ska bli väldigt mysigt tycker jag. Stämningen vid sånna här högtider (om det kallas högtider) är väldigt bra och alla är glada och njuter av att titta på den lilla som ska bli döpt. 
 
Det ska tydligen bjudas på smörgåstårta om jag hört ryktena rätt och det är bland mina favoriter så det ser jag verkligen fram emot! I år är det två till som ska "välkomnas in i vår församling" som dom säger på dopen. Det är Linda som får ett barn till och min kusin föder några dagar efter (om allt går som det ska för båda då). Dock vet jag inte om min kusin ska ha dop för alla eller bara familjen. Men Lindas dop ska jag gå på i alla fall! Så mys :)
Inte så smickrande bild på mej kanske men det var så mysigt här med lillan. Hon var lite rädd för Robin och vägrade släppa taget om mej. Hon höll väldigt hårt i min arm haha. Bad Robin ta en bild på oss! 
 

Kommentera här: