#HappiChallenge - Ärlighet

Jag följer Blondinbellas blogg - eller Isabella Löwngrips blogg, hon har ju bytt namn för ett tag sen. Jag vet inte om man ska kalla dett för en hyllning eller vad men jag tänkte skriva varför jag gillar att läsa hennes blogg. Jag tycker att hon är väldigt ärlig om hur hennes liv är. Nu vet jag ju inte om det är så på riktigt men jag tycker det känns som hon är väldigt ärlig i det hon skriver. Jag gillar till exempel att hon var ärlig om att dom skulle flytta dotterns födelsedag till torsdag eftersom paketen inte hade hunit komma. Vet inte om många hade erkänt något sådant. Hon är väldigt ärlig om att livet inte är på topp hela tiden utan alla har motgångar ibland. 
 
Jag tyckte även det var intressant att läsa om hennes graviditeter för det tyckte jag hon var ärlig om. Hon ha skrivit det flera gånger på bloggen att hon saknade en bok som sa hur det egentligen var att vara gravid och föda barn. Även om jag inte var gravid då eller ens hade planer på det så var det intressant att läsa. Jag önskar att fler bloggare var så öppna och ärliga som Isabella för det är det som är kul att läsa. Sen gillar jag även att läsa lite "lyx" eftersom mitt liv i en småstad är så annorlunda. Då kan man drömma sig bort lite ;)
 
Denna bild tog jag från google.
 

Kommentera här: