Godmorgon

Slutar jobbet om en liten stund nu och jag tror jag lyckats göra allt som ska göras inatt. Det har varit en lugn natt men med folk här nere rätt länge ändå men det är bara trevligt, man håller sig vaken mycket lättare då med :)

Jag har sorterat pennor precis. Tycker det är så fult när vi använder pennor från andra företag i receptionen. Vi borde väl göra reklam för Choice så mycket som möjligt hela tiden? Då kan vi inte ha pennor som det står typ Trygg hansa och Stena Line på. Tycker inte jag då så nu har jag slängt alla stiftpennor (hatar dom med, man ska använda bläck) och bytt ut alla bläckpennor till våra egna. Jag har visserligen sparat dom andra i en låda men det ska bli intressant att komma tillbaka och se hur länge det håller sig med bara våra pennor. Jag gjorde även om nattmanualen lite.

Planen idag är att göra matlåda till skolan i mon och kanske måla naglarna. Jag har klippt dom och filat men färgen ser så illa ut så borde göra om det med. Japp, det få bli planen idag!

Kommentera här: