Godmorgon

Idag är det lördag och det är mycket prat om attacken igår också, vilket är självklart. Jag är däremot på jobbet som vanligt och här är stämningen bra i alla fall, solen skiner och kanske är det lite varmt ute med. Jag sitter inne i några timmar till så jag få känna på solen när jag slutar. Jag ska kolla md Robin om han vill komma in till stan sen och kolla på utemöbler. Har hittat ett par som jag gillar så nu ska dom bara provsittas så har vi förhoppningsvis sköna utemöbler vi också!

Annars händer inte så mycket idag. Lillan är dålig och det blir inte bättre så sitter och är orolig för henne också. Dom hade fått en tid till henne om en stund så hoppas på goda nyheter efter det. Jag vaknade på bättre humör idag, trots att klockan ringde 05.15 och jag somnade ca midnatt. Ikväll är jag ledig så hade tänkt mysa hela kvällen och ta det lite lugnt.

Kommentera här: