Godkväll!

Jag jobbar inte så länge till och det är skönt. Jag vill bara att det ska bli fredag så jag äntligen kan få leka och gosa med lillan!! Jag har abstinens alltså. Jag såg henne lite snabbt i lördags tror jag när dom hade varit inne med henne hos läkaren men annars minns jag inte ens när jag såg henne sist.

I mon är det massor med kul inplanerat. Vid 13 ska vi till Robins föräldrar och fira lite påsk (tror jag) och vid 16 ska vi fira min mormor som fyller år. Tydligen kommer vi bli 24 stycken som ska fira henne (och då är vi inte ens alla). Det kommer bli fullt ös för stackars mormor. Vad vi gör på kvällen sen vet jag faktiskt inte. Grannen ville ha lite fredagsmys men beror helt på när vi är hemma känner jag. Vill inte lova något som jag kanske inte kan hålla.

Update: vi är totalt 22 med barnbarn och barnbarns barn. Vi umgås allihopa så därför är vi en del när vi ses. Då har jag inte räknat med någon partner i detta. Med partners blir vi 38 stycken (med mamma och hennes syskon med) och om vi räknar med "extra barn" jockes två barn så blir vi 41 stycken, med mormor också. Sedan är det två gravida så till sommaren är vi minst 43. Detta är alltså på mammas sida!

Kommentera här: