Frukost

Lite sent inlägg för att handla om frukost men glömde bort det. Klockan ringde vid 9 och jag låg kvar ca 30 min bara. Hade svårt att somna om när Robin åkte till jobbet men lyckades till sist  :) Jag åt frukost för ett par timmar sen efter att ha fixat undan lite tvätt och bytt i diskmaskinen. Frukosten idag blev en kopp te och lite joggi med massa flingor, nyttigt och bra ;) Nej men det är ju snart dags att göra lunch så då kan jag inte äta för mycket så sent. Funderar även på vad jag ska göra till middag ikväll. Näsan är väldigt täppt idag men jag tror inte det är vanlig förkylning längre utan jag tror det är bihålorna för dom ät ömma. Jag ska däremot avboka 2 pass på gymmet idag och bara gå på dansen. Jag ha hört att det är farligt att träna när man ha ont i halsen men vet inte hur det är med förkylning över lag så jag chansar inte och utsätta kroppen för sp mycket ansträngning. Så dans 45 minuter kommer det bli bara :)


Kommentera här: