En fin låda

Jag har länge velat ha ett vitrinskåp i köket men för någon vecka sen så fick jag en byrå istället! Blev väldigt bra tycker jag och vi behövde förvaringen. Jag gjorde om en låda till "party lådan" där vi har alla presentsnöre, papper, etiketter, kort och påsar bland annat. Jag är mycket nöjd med den lådan för innan var det utspritt i förrådet och garderoben och det såg inte så bra ut. Svårt att hitt allting med eftersom det låg i olika lådor i förrådet.
På detta sättet är det lättare att se vad man har. Under alla papper ligger de stora presentpåsarna så de syns inte på bilden. Som man kan se på bilden är det mest barnpapper och det är eftersom det blir fler barn i både min och Robins familj och som det är just nu är det flickor så jag köpte lite olika barn papper i rosa/lila. Sen är min favoritfärg blå så måste ha några i blått också ;) 
 

Kommentera här: