Tyskland och Tylösand

Detta har varit ett år utan resa för min del. Senaste åren har jag varit utomlands och speciellt på solsemester, men inte detta år! Däremot har vi nu bokat in en resa till Tyskland! Blir en resa över dagen bara för att köpa dricka haha så kommer väl inte se så mycket av stället kanske. Men det blir roligt ändå! Vilka vi blir vet jag inte helt klar ännu men jag och mamma blir det i alla fall och troligen Robin och min morbror också. Skoj!

Sen om några veckor så ska jag med några kollegor till Tylösand och bo där en natt. Om jag fattade allt rätt så bor vi i dubbelrum och har 3-rätters middag också. Ser mycket fram emot detta faktiskt :) Sen har jag tyvärr skola dagen efter men jag tror vi var 6 stycken så det betyder att jag kan köra hem före dom andra om det skulle vara så. Skolan börjar inte förrän 13 så borde hinna hem :) I vilket fall ska det bli riktigt roligt!



Pratade med mamma nyss med (nattmänniskor båda två) och hon ska till Grekland om typ 3 veckor och jag är med sugen på att åka dit. Kanske det blir en resa dit nästa höst och även en resa till Italien! Mamma var sugen på det och vi har aldrig varit där så varför inte :) Nej, nu säger jag godnatt!

Kommentera här: