Te som knark

På en föreläsning förra veckan fick jag lära mej att man kan dricka te med någon drog i. Visst vet jag att det finns i olika former och kan man få i sej det på andra sätt än att svälja en tablett, men att dricka det haed jag ingen aning om. Tydligen blir man väldigt pigg och uppåt av det (har jag för mej, kan varit tvärtom också, det är kaos i huvudet)! Dricker rätt mycket te just nu för jag har blivit förkyld känns det som, blev det i förra veckan så har tagit med en kopp varje morgon till skolan :)
 
Teet som jag dricker mest just nu är Mambo Jambo rån Gerdas te och kaffe handel på Grand. Jag fick det förra julen tror jag och märkte att det har gjort mej lite pigg. Andra sorter blir jag trött av på något konstigt vis. Så när jag suttit uppe hela nätterna och försökt lära mej allting till tentan i droger så har jag druckit Mambo Jambo. Men när läraren då sa att man kan bli påtänd av att dricka sånt special te så kände man sej typ skyldig haha. Tänk om Gerda säljer drogte!! Har för mej att jag drack en annan sort i skolan men ändå. Tycker det är lite komiskt att vi fick lära oss det medan vi satt och drack te haha.
 

Kommentera här: