Mot skolan!

Tror det är första gången vi börjar 10.15 denna terminen, har varit 9.15 varje gång tror jag. Aja skit samma! Jag ska precis köra i alla fall och jag har mitt Mambo Jambo te med mej för lite extra energi. Vet inte riktigt vad båda föreläsningarna handlar om men den ena är om droger, det vet jag. Den andra kan vara om prevention. Det visar sig, intressant kommer det bli i alla fall! Fick i läxa att kolla upp ett par sidor där dom lagligt säljer droger så det har jag gjort. Vet inte vad jag skulle kolla efter men jag insåg hur dyrt det var. 300-400kr för 1g av något. 1GRAM!!! Inte konstigt folk blir fattiga och måste stjäla och sånt. Bra på ett annat sätt då att det kanske hade varit fler som köpt om det var billigt. Jag är snål i alla fall, hade aldrig köpt det. Tycker ett gram (eller hg, tror det är gram) te för 65:- är dyrt!
 

Kommentera här: